၀ိတ္တက္လာတဲ့အခါ ဒီလိုအက်င့္ေလးေတြ ျပဳျပင္သင့္တာ

woman-workout.jpg

သင္အရင္ထက္ ၀ိတ္တက္လာတဲ့အခါ ဘယ္လိုအခ်က္ေတြကို သတိထားၿပီး ေရွာင္ၾကဥ္ျပဳမူသင့္သလဲဆိုတာ အေရးပါလာပါၿပီ။ ထပ္ၿပီး ၀ိတ္မတက္ဖုိ႔ ထိန္းထားရမယ့္အပိုင္းကလည္း အေရးႀကီးတာမို႔ လုပ္ေနက်အျပဳအမူေတြထဲက တစ္ခ်ိဳ႕ကို သတိထားၿပီး မျပဳလုပ္မိေအာင္ ေရွာင္ပါ။

၁။ေန႔လည္စာ၊ မနက္စာ မစားဘဲ ေနတာမ်ိဳးေတြ မလုပ္ပါနဲ႔။

မနက္စာ မစားပဲေနလိုက္တာ၊ ေန႔လည္စာ မစားပဲ ေက်ာ္လိုက္တာမ်ိဳးေတြဟာ သင့္ကို ေရရွည္အတြက္ အဆင္ေျပေစမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ တစ္ရက္ႏွစ္အတြက္ ၀ိတ္က်သြားရင္ေတာင္ ခဏပါပဲ။ ဒါ့အျပင္ သင္သတိထားရမယ့္အရာက ဆက္တိုက္စားေနတာမ်ိဳးကိုလည္း မလုပ္ျဖစ္ေအာင္ ေရွာင္ပါ။ တစ္ခါစားၿပီဆုိရင္ ဘာစားသင့္သလဲ၊ ငါ ဒါကိုစားလိုက္ရင္ ေနာက္ထပ္တစ္နာရီေလာက္ဆို တစ္ခုခုထပ္စားခ်င္မွာလား ဆိုတာ ေတြးပါ။

၂။ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ စိတ္ဒုကၡေပးတာမ်ိဳးေတြ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။

မွန္ေရွ႕ ခဏခဏရပ္ၾကည့္ၿပီး ငါဖက္တီးၾကီးျဖစ္ေနၿပီ၊ ငါအရမ္း၀ေနၿပီ ဆိုတဲ့ ဆိုက္ကိုေတြ မ၀င္ပါေစနဲ႔။ ဒါ့အျပင္ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ဆုိၿပီး ကိုယ့္ေဘာ္ဒီနဲ႔ မလုိက္ဖက္တဲ့ အ၀တ္အစားမ်ိဳးေတြလည္း မ၀တ္ပါနဲ႔။ တကယ့္ေတာ့ ျဖစ္လာတာကို လက္ခံရင္း ငါဘယ္လိုုလုပ္ရင္ အဆင္ေျပႏိုင္မလဲ၊ ဘာေတြလုပ္သင့္သလဲ၊ ဘယ္လိုမ်ိဳးေတြ ၀တ္သင့္သလဲဆိုတာကို ပိုစဥ္းစားရမယ့္ အခ်ိန္ပါ။ အျပစ္တင္ရမယ့္ အခ်ိန္မဟုတ္ပါဘူး။

၃။အ၀တ္အစားအသစ္ေတြ ဆက္တိုက္မ၀ယ္ပါနဲ႔။

ခုခ်ိန္မွာ သင္လိုခ်င္ေနတ့ဲ skinny ဂ်င္းက သင္နဲ႔အဆင္ေျပခ်င္မွ ေျပာမွာပါ။ ကိုယ္လိုခ်င္တာေတြက ကိုယ္နဲ႔အဆင္မေျပလို႔ ၀ယ္ထားၿပီးမွ အဲ့ဒါေတြ၀တ္ရေအာင္  ၀ိတ္ခ်မယ္ဆုိၿပီး လုပ္တာမ်ိဳးေတြဟာ သင့္အတြက္ ပိုစိတ္ပင္ပန္းေစပါတယ္။ ဒီေတာ့ ၀ိတ္ခ်ေနစဥ္အခ်ိန္ကာလအတြင္း ေရွာ့ပင္ေတြထြက္ၿပီး အ၀တ္အစားေတြ အမ်ားအျပား ၀ယ္ထားတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။

၄။က်န္းမာေရးနဲ႔အညီ ၀ိတ္ခ်ပါ။

၀ိတ္တက္လာၿပီဆိုရင္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္စြာ ၀ိတ္ခ်ဖုိ႔စဥ္းစားရေတာ့မွာပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရင္လုပ္၊ အစားအေသာက္နဲ႔တြဲၿပီး ခ်ရင္ခ်၊ အဓိကကေတာ့ သင့္ရဲ႕စိတ္ဖိစီးမႈေတြကိုလည္း ေလ်ာ့နည္းသြားေအာင္ လုပ္ကိုလုပ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ၀ိတ္က်ေအာင္ လုပ္တဲ့အခါမွာလည္း သာမာန္အားျဖင့္ေတာ့ လူတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ပတ္ကို တစ္ေပါင္ ဒါမွမဟုတ္ ႏွစ္ေပါင္ထက္ပိုၿပီး ၀ိတ္မခ်သင့္ပါဘူး။ ဒါဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီညြတ္လို႔ပါ။ ၀ိတ္ခ်တယ္ဆိုရာမွာလည္း ေရေသာက္တာကစလို႔ သင့္မွာေဟာ္မုန္းအေနအထား ဘယ္ေလာက္ရွိတယ္ဆိုတာကအစ အေရးႀကီးေနပါတယ္။ တစ္ပတ္မွာ တစ္ခါ၀ိတ္ခ်ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားပါ။ နည္းစနစ္အတုိင္း စိတ္ရွည္ရွည္မွန္မွန္သြားပါ။ ဘယ္ႏွစ္ေပါင္ဆုိၿပီး အတင္းႀကီး မလုပ္ပါနဲ႔။ အစားအစာနဲ႔ ၀ိတ္ခ်မယ္ဆုိ၇င္လည္း ျမန္ျမန္က်ေအာင္ ေဆးေသာက္ၿပီးခ်တာ၊ အစားအစာကို မစားသေလာက္ကို ေလွ်ာ့ခ်တာမ်ိဳးေတြ မလုပ္ပါနဲ႔။

၅။ေလ့က်င့္ခန္းကို အလြန္အကၽြံမလုပ္ပါနဲ႔။

၀ိတ္ခ်ဖုိ႔အတြက္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီဆိုရင္ေတာ့ ေျဖးေျဖးနဲ႔မွန္မွန္ေလး သြားပါ။ ၀ိတ္ျမန္ျမန္က်ေအာင္ ေန႔ေရာညပါ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာမ်ိဳးက ေကာင္းက်ိဳးထက္ ဆိုးက်ိဳးျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္က ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ ဗိုက္ဆာၿပီး ပိုစားျဖစ္တာမ်ိဳးျဖစ္ရင္ေတာ့ ၀ိတ္ပိုတက္ဖုိ႔သာ ရွိပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းမွန္မွန္ေလးလုပ္လုိ႔ ၀ိတ္က်လာၿပီဆုိ၇င္ေတာ့ သင့္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈကို ခံစားပါ။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ေလ့က်င့္ခန္းေလးမွန္မွန္လုပ္တဲ့ အက်င့္ကိုေမြးျမဴပါ။

Ref:cosmopolitan.com

 

646 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.