စိတ္ဖိစီးမႈျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ စားေပးသင့္တဲ့ အစားအစာမ်ား

cashew2img_0203.gif

(၁) ေရေႏြးနဲ႔သံပုယုိသီး

ခႏၶာကိုယ္ကေန အညစ္အေၾကးမ်ား ဖယ္ထုတ္ေပးဖုိ႔ အူေတြကို ေစ့ေဆာ္ေပးပါတယ္။ သံပုယုိေရာစပ္လုိက္ျခင္းျဖင့္ ေခါင္းၾကည္လင္ေစျပီး စိတ္ႏိုးၾကားဖုိ႔ လုိအပ္တဲ့ ခ်ဥ္စုတ္စုတ္ အရသာကို ေပးပါတယ္။

(၂) ဆန္ျဖင့္လိပ္တ့ဲ ဆာမြန္ဆူရွီလိပ္

အဆီမ်ားတဲ့ ငါးေတြမွာ ႏွလုံးအက်ဳိးျပဳျပီး စိတ္ဖိစီးမႈျဖစ္ေစတဲ့ ေရာဂါမ်ားမွ ကာကြယ္ေပးတဲ့ အိုမီဂါ-၃ အဆီအက္ဆစ္ ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္တယ္။ ဆာမြန္ငါး၊ မက္ကရယ္ငါး သုိ႔မဟုတ္ ငါးေသတၱာငါး ေတြမွာ ေတြ႔ရတဲ့ အဆီအက္ဆစ္က စိတ္ခံစားခ်က္ကို ပုံမွန္ျဖစ္ေစျပီး ဦးေႏွာက္ကို ပုိမုိ က်န္းမာေစပါတယ္။

(၃) သီဟုိဠ္ေစ့

သီဟုိဠ္ေစ့မွာ အေအးဓာတ္ ရေစတဲ့ မက္ဂ္နီစီယမ္နဲ႔ ထရိုက္တိုဖန္ဓာတ္ တုိ႔ ပါဝင္တယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈျဖစ္တဲ့အခ်ိန္ ခုခံအား ျမင့္တင္ေပးႏုိင္တဲ့ သတၱဳဓာတ္ ဇင့္ဓာတ္ ပါဝင္တယ္။

(၄) ေခ်ာကလက္အနက္

ဦးေႏွာက္ကို စိတ္နာက်င္ခံစားမႈေလ်ာ့က်ေစတဲ့ အင္ေဒါလ္ဖင္း ထုတ္လြတ္ဖုိ႔ ေစ့ေဆာ္ေပးျပီး ေသြးတုိးက်ေစတယ္။

(၅) ဂရင္းတီး (သုိ႔) ခ်ာမိုမုိင္း (green or chamomile tea)

ကဖီးဓာတ္နည္းတဲ့ green or chamomile tea မွာ စိတ္ဖိစီးမႈနဲ႔ စိတ္ပူပန္မႈ ေလ်ာ့က်ေစတဲ့ ဂုဏ္သတၱိေတြပါရိွတယ္။  Green tea မွာ စိတ္ျငိမ္မႈျဖစ္ေစတဲ့ amino acid theanine ပါဝင္ပါတယ္။

Ref: Cosmopolitan

1K Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.