အေလးခ်ိန္က်ေစမယ့္ ညအိပ္ခါနီး စားသုံးႏုိင္တဲ့ အစားအစာ (၇)မ်ိဳး

capture.png

ညအိပ္ခါနီးအစားစားတာ သိပ္ေကာင္းတဲ့ အေလ့အက်င့္တစ္ခုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ အဆီမ်ားျပီး အစာေခ်ရခက္တဲ့ အစားအစာဆို ပုိဆုိးပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ ဗိုက္အရမ္း ဆာေလာင္ေနျပီး အိပ္လုိ႔မေပ်ာ္ျဖစ္ပါက ေအာက္ပါ အစားအစာမ်ားကို ဘာစိုးရမ္းစရာမွ မလုိဘဲ စားသုံးႏုိင္ပါတယ္။

၁။ အဆီေရွာင္ ဒိန္ခ်ဥ္

အဆီဓာတ္ကင္း ဒိန္ခ်ဥ္တစ္ခြက္ေသာက္ျခင္းျဖင့္ မိမိခႏၶာကိုယ္ကို လုိအပ္တဲ့ ပရုိတိန္းဓာတ္ ရရိွေစျပီး သက္ေသာင့္ သက္သာ အိပ္ေပ်ာ္ေစပါလိမ့္မယ္။

၂။ ၾကက္ျဖဴသား

ၾကက္ျဖဴသား အတုံးေသးႏွစ္တုံးက ညေနစာအျဖစ္ လုံေလာက္ပါတယ္။ ဒီနည္းျဖင့္ ခႏၶာကုိယ္ကို အဆီနည္းနည္းနဲ႔ အသားဓာတ္မ်ားမ်ား ရရိွေစပါလိမ့္မယ္။

၃။ ဒိန္ခဲ

ဒိန္ခဲတစ္ပြဲက အာသာေျပေစပါလိမ့္မယ္။ ၄င္းမွာ ကယ္လိုရီး ၈၀ သာပါဝင္တယ္။

၄။ အဆီကင္း ေခ်ာကလက္အခ်ဳိပြဲ

ကုန္စံုဆုိင္မွာ ဝယ္ယူရရိွႏုိင္တဲ့ အဆီဓာတ္ကင္း ေခ်ာကလက္ အခ်ဳိပြဲက ေဝ႔မတက္ပဲ ဗိုက္ဝေစပါလိမ့္မယ္။

၅။ ေျမပဲေထာပတ္နဲ႔ ပန္းသီး

ပန္းသီးမွာ အမွ်င္ဓာတ္ ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ျပီး တစ္ခုခုစားခ်င္စိတ္ ေျပေပ်ာက္ေစပါလိမ့္မယ္။ တျခားတဖက္မွာလည္း ဗိုက္ဝေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

၆။ အုတ္ဂ်ဳံမုန္႔

အုတ္ဂ်ဳံမုန္႔ေတြမွာ ကယ္လုိရီး ၂၀၀ ေလာက္ ပါဝင္တယ္။ အလြယ္တကူ အစာေၾကျပီး ဗိုက္နာတာ ကင္းေစပါတယ္။

၇။ ငွက္ေပ်ာသီး

ညမအိပ္မီ ဗိုက္ဆာမႈေျပေစႏုိင္တဲ့ အေကာင္းဆုံး သစ္သီးျဖစ္ျပီး ဗုိက္သားနဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုလည္း မထိခုိက္ေစပါဘူး။

Ref:healthyfoodstar

484 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.