ဒီလြယ္ကူေသာနည္းေၾကာင့္ အေအးမိျခင္းအတြက္ ပူစရာမလိုေတာ့ပါ

capture_cold.png

အေအးမိ၊ လည္ေခ်ာင္းနာျခင္းနဲ႔ နာေစးမႈ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ ဒါေတြကို လုပ္ေဆာင္သင့္ပါတယ္။

၁။ အရည္တစ္ခုခုကို မ်ားမ်ားေသာက္ပါ

သဘာဝအခ်ဳိရည္ေတြနဲ႔ ရုိးရုိးေရဟာ လည္ေခ်ာင္း နာက်င္ျခင္းေဝဒနာေတြ သက္သာေစျပီး ႏွာေစးေနတဲ့ ႏွာေခါင္း ပြင့္ေစမွာျဖစ္တယ္။ လက္ဖက္ရည္အျပင္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ လုိအပ္တဲ့ သတၱဳဓာတ္နဲ႔ အီလက္ထရုိလုိက္ကို ေပးတဲ့အတြက္ ၾကက္စြပ္ျပဳတ္ ဟင္းခ်ဳိ ေသာက္ေပးဖုိ႔ အၾကံျပဳထားပါတယ္။

၂။ လည္ေခ်ာင္းေဆးေၾကာသန္႔စင္ျခင္း

ေႏြးရုံသာရိွတဲ့ ေရဖန္ခြက္တစ္ခုတြင္ ဆားလက္ဖက္ရည္ဇြန္း (၁) ဇြန္း ေရာထည့္ပါ။ လည္ေခ်ာင္းထဲရိွ ဘက္တီးရီးယားေတြနဲ႔ ဗိုင္းရပ္စ္ေတြ ရွင္းလင္းဖုိ႔ အဲဒီေရနဲ႔ ပလုတ္က်င္းေပးပါ။

၃။ ေပါ့ပါးလြယ္ကူတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္ပါ

လြယ္ကူရုိးရွင္းေသာ တခ်ဳိ႕ေလ့က်င့္ခန္းေတြဟာ အေအးမိေဝဒနာကို ထိထိေရာက္ေရာက္ ကူညီ ေက်ာ္ျဖတ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ အေရးၾကီးဆုံး သတိျပဳရမယ့္အခ်က္က ခႏၶာကိုယ္ကုိ မႏုိင္မနင္း၊ နင္းကန္ မလုပ္မိေစဖို႔ပဲျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ရုိးရွင္းေပါ့ပါးတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္ဖို႔ ေျပာတာျဖစ္ပါတယ္။

၄။ ေရေႏြးျဖင့္ ေရမိုးခ်ဳိးပါ

ညအိပ္ယာမဝင္ခင္ ေရေႏြးျဖင့္ ေရမုိးခ်ဳိးပါ။ ေရေၾကာင့္ ၾကြက္သားေတြ သက္ေသာင့္သက္သာ ျဖစ္ေစျပီး ေရေႏြးေငြ႔အားေၾကာင့္ အသက္ရွဴေခ်ာင္ေစပါလိမ့္မယ္။

Ref:healthyfoodstar.com

86 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.