ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေစဖုိ႕

Shares 0

အိမ္မက္ဆိုးေတြနဲ႕ အိပ္မေပ်ာ္ႏုိင္တဲ့အေျခအေနတစ္ခုဟာ လူေတြအတြက္ ခံစားရခက္ေစတဲ့ အရာတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ညခင္းတစ္ခုမွာ ေကာင္းေကာင္းမအိပ္စက္ႏုိင္ တာဟာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္သာမက စိတ္ကိုပါ ထိခိုက္ေစပါတယ္။

Shares 0
sound-sleep.jpg
Shares 0

        ဒီေတာ့ အခုေျပာျပေပးမယ့္ အစားအေသာက္ (၁၀)မ်ိဳးကို ေရွာင္ရွားၿပီး ေကာင္းေကာင္းအိပ္စက္ႏုိင္တဲ့ ညတစ္ည ျဖစ္ဖုိ႕ႀကိဳးစားၾကည့္ရေအာင္။

(၁)    ေရခဲမုန္႕ – သၾကားဓာတ္မ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို အိပ္ရာမ၀င္ခင္ စားတာဟာ အိပ္မက္ဆိုးေတြမက္ေစတယ္လုိ႕ သိထားၿပီးျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ သၾကားဓာတ္က စြမ္းအင္ႏႈန္းကို တရွိန္ထိုးတြန္းကန္လုိက္သလိုျဖစ္ၿပီး အိပ္ေနခ်ိန္မွာ ဒီစြမ္းအင္ေတြက မေလာင္ကၽြမ္းႏုိင္ပါဘူး။ တစ္နည္းေျပာရရင္ ပိုေနတဲ့သၾကားဓာတ္ေတြဟာ အဆီအျဖစ္အသြင္ေျပာင္းသြားတဲ့အတြက္ မအိပ္ခင္ေရခဲမုန္႕စားတာက အိပ္စက္တာ အတြက္ေရာ က်န္းမာေရးအတြက္ပါ အက်ိဳးမျဖစ္ထြန္းပါဘူး။

(၂)    မုန္ညင္းရြက္- အိပ္မေပ်ာ္ေစတဲ့စာရင္းထဲမွာ အသီးအရြက္ျမင္လုိက္ရလုိ႕ အံ့ၾသ သြားလား။ မသိေသးသူေတြအတြက္ မုန္ညင္းရြက္ဟာ အရည္ဓာတ္မ်ားပါတယ္။ ဒါက ဘာကိုဆုိသလဲဆုိေတာ့ ေရဓာတ္ကို ခႏာကိုယ္အႏွံ႕တြန္းထုတ္ေပးတဲ့အတြက္ အေပါ့ မ်ားမ်ားသြားေစပါတယ္။ ေန႔အခ်ိန္မွာ မုန္ညင္းရြက္လုိမ်ိဳး အရြက္ေတြစားေပးတာက က်န္းမာေရးနဲ႕ညီညြတ္ေပမဲ့ ညအခ်ိန္အတြက္ေတာ့ သိပ္ေကာင္းတဲ့ စိတ္ကူးမဟုတ္ ႏုိင္ဘူးေနာ္။

(၃)    ပါစတာ(အီတလီေခါက္ဆြဲ)- အရသာရွိတဲ့အရာေတြဟာ က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းတတ္ဘူးဆုိတာ သိထားတဲ့အတုိင္းပါပဲ။ ပါစတာက လုပ္ရလြယ္ကူၿပီး အရသာလဲ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ပါစတာေတြက ေသြးတြင္း အခ်ိဳဓာတ္ႏႈန္းကို ျမင့္တက္ေစပါတယ္။ ဒီမတည္ၿငိမ္တဲ့အခ်ိဳဓါတ္ႏႈန္းေတြက အိပ္စက္ခ်ိန္ကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ပါစတာမွာ အဆီ၊ ဒိန္ခဲနဲ႕ အႏွစ္ပမာဏေတြ မ်ားမ်ား ပါတတ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကယ္လိုရီကိုလည္းထည့္တြက္ၿပီးမွ စားသင့္ပါတယ္။

(၄)    ပီဇာ- မင္းကေတာ့ စားလုိ႕ေကာင္းတဲ့အရာေတြအားလံုး ကုန္ပါၿပီလုိ႕ ေတြးေနေတာ့မွာပဲ။ ဟုတ္ပါတယ္။ ပီဇာေတြက အိပ္ခ်ိန္နဲ႕နီးေနရင္ အစာေခ်ရခက္ခဲပါတယ္။ ခရမ္းခ်ဥ္သီးအခ်ဥ္ရည္ေတြက အက္ဆစ္ဓာတ္ပါတဲ့အတြက္ အစာအိမ္အခ်ဥ္ေပါက္ ေစပါတယ္။ အဆီဓါတ္ပမာဏမ်ားတာေၾကာင့္ သင့္အစာအိမ္ဟာ ဒါေတြေခ်ဖ်က္ဖို႕အတြက္နဲ႕ အလုပ္မ်ားေနတတ္လုိ႕ပါပဲ။

(၅)    သၾကားလံုးမ်ိဳးစံု- ေျပာခဲ့သလိုပါပဲ ။ သၾကားဓာတ္က ဦးေႏွာက္လိႈင္းေလးေတြအေပၚ အက်ိဳးသက္ေရာက္ေစတဲ့အတြက္ အိပ္မက္ဆိုး မက္ေစတတ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အိပ္ရာ၀င္ခါနီး သၾကားလံုး၊ ဂ်ယ္လီေတြ အလြန္အကၽြံစားျခင္းေရွာင္ၾကဥ္ပါ။ 

(၆)    ဆန္၊ပဲတို႕နဲ႕ လုပ္ထားတဲ့မုန္႕မ်ား- နည္းနည္းစားတာက ျပနာမရွိႏုိင္ေပမယ့္ တစ္ပန္းအျပည့္ေမာက္ေမာက္ စားျခင္းက က်န္းမာေရးနဲ႕ မညီညြတ္ပါဘူး။ အမွ်င္ဓါတ္နဲ႕ အခ်ိဳဓါတ္ေတြ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ အိပ္ရာ၀င္ခ်ိန္အတြက္ ပမာဏအနည္းငယ္သာ စားသင့္ပါတယ္။

(၇)    ၾကက္သြန္ျဖဴ – ၾကက္သြန္ျဖဴက ေသြးခ်ိဳနဲ႕ ႏွလံုးအတြက္ေကာင္းတယ္ဆုိေပမယ့္ ႏိုးေနမယ့္နာရီေတြအတြက္ အလားတူေရွာင္ရွားသင့္တဲ့ အစာတစ္ခုပါပဲ။ အိပ္ခါနီး အစပ္ေတြစားျခင္း၊ ေဆးဖက္၀င္တဲ့ အပူေတြစားျခင္းက အိပ္ရာ၀င္ခ်ိန္မွာ ရင္ပူ ရင္ဆာျဖစ္ေစပါတယ္။ အစာအိမ္အတြက္လဲ မေကာင္းပါဘူး။

(၈)    ေခ်ာကလက္အညိဳ – ေခ်ာကလက္အညိဳမွာ ကဖင္းဓါတ္နဲ႕ သီအိုဘရိုမုိင္းလုိ႕ေခၚတဲ့ အခါးဓါတ္ပမာဏ လြန္ကဲတဲ့အတြက္ အိပ္ခ်င္စိတ္ကို ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ ဒီေတာ့ အိပ္ခါနီးမွာ ေခ်ာကလက္အညိဳစားမယ့္အစား ေခ်ာကလက္အျဖဴ (သို႔) ႏုိ႕ေခ်ာကလက္ တုိ႕ကို စားႏုိင္ပါတယ္။

(၉)    အယ္ကိုေဟာ – ဒါကိုေတာ့ မအံ့ၾသမိေလာက္ပါဘူး။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြ ေျပာတာက အရက္ေသာက္လုိက္ရင္ အသံဗလံေတြ မၾကားေတာ့ဘဲ ႏွစ္ႏွစ္ခ်ိဳက္ခ်ိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ ေစတယ္ဆုိတာ တကယ္ေတာ့ ယံုတမ္းစကားေတြပါ။ အရက္ေသာက္ျခင္းေၾကာင့္ ခဏခဏလန္႔ႏိုးေနတတ္ၿပီး အရက္ရွိန္ကုန္တဲ့အခါ သာမန္လုိျပန္ၿပီးအိပ္စက္ဖုိ႕ အခက္အခဲျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။

(၁၀)  အနီေရာင္ရဲရဲအသားမ်ား- ဒီအသားေတြမွာ သံဓါတ္နဲ႕ အမီႏုိ အက္ဆစ္ဓါတ္ အမ်ားအျပား ပါ၀င္ၿပီး ပရိုတိန္းဓါတ္အျပည့္ရွိတဲ့အတြက္ အစာအိမ္က တစ္ညတာလံုး အစာေခ်ဖုိ႕ပဲ လံုးပမ္းေနရပါေတာ့တယ္။ ဒီေတာ့ အိပ္ခါနီး အသားအလြန္အကၽြံ စားျခင္းကို ေရွာင္သင့္ၿပီး စားၿပီးရင္လဲ လမ္းအနည္းငယ္ေလွ်ာက္ေပးပါ။

ဒါေတြကို ေရွာင္က်ဥ္လုိက္ရင္ သင့္အိပ္စက္မႈကို ေႏွာင့္ယွက္ေနတဲ့ အရာေတြကို ေက်ာ္လႊားႏုိင္မွာပါ။

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *