အဆာေျပအတြက္ သင့္ေတာ္တဲ့ Snack ေလးေတြ

snacking-woman.jpg
Shares 0

          ေန႕လည္ေန႕ခင္းနဲ႕ ညေနခင္းအခ်ိန္မွာ အဆာေျပအတြက္ snack ေလးေတြ စားေတာ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ဒါေလးေတြ ေရြးစားပါတဲ့။ အခုေဖာ္ျပေပးမွာေတြက သင့္ကို အဟာရလည္းျဖစ္၊ က်န္းမာေရးနဲ႕လည္း ညီညြတ္ၿပီး ျပန္လည္လန္းဆန္းလာေစ ႏုိင္တာေၾကာင့္ပါ။

(၁)     Mexi-Crackers

          လြယ္ကူၿပီး လ်င္ျမန္ပါတယ္။ ကရက္ကာ တစ္ခ်ပ္ေပၚမွာ ခ်ိစ့္အေပါ့စား အနည္းငယ္ပံုလုိက္ပါ။ ၿပီးရင္ salsa လို႕ေခၚတဲ့ ေဆာ့စ္တစ္မ်ိဳးကို ထပ္ေပါင္းထည့္ၿပီး ႏွမ္းမည္းအနည္းငယ္ ျဖဴးလုိက္ပါ။ ဒီ snack က အဆီဓါတ္နည္းၿပီး အားအင္ျပည့္၀ေစပါတယ္။

(၂)     Ice Cream-Wich

          ညဘက္ေတြမွာ ညဥ့္နက္တဲ့အထိ ေလ့လာစရာေတြ ရွိေနရင္ေတာ့ ဒီလို ice cream မုန္႕မ်ိဳးက အစာေၾကလြယ္ၿပီး အဆာလည္းေျပေစပါတယ္။

(၃)     Latte

          ႏုိ႕နဲ႕လုပ္ထားတဲ့ Latte ေကာ္ဖီက သင့္ကို မ်ားစြာ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။ espresso ထဲမွာ ပါတဲ့ ကဖင္းဓါတ္နဲ႕ ႏုိ႕ထဲမွာပါတဲ့ ပရိုတိန္းဓါတ္တုိ႕ ေပါင္းလုိက္တဲ့အခါ သင့္ကို နာရီမ်ားစြာၾကာေအာင္ လန္းဆန္း အားျပည့္ေနေစပါတယ္။

(၄)     Mini Pizza

          ခရမ္းခ်ဥ္သီးေဆာ့ေလးရယ္ ၊ အဆီဓါတ္ပါ၀င္မႈနည္းတဲ့ cheese ေလးရယ္ႏွစ္မ်ိဳး တဲြတဲ့အခါ လံုး၀ prefect ပါပဲ။ လတ္ဆတ္တဲ့ အသီးအရြက္ေလး အနည္းငယ္ပါ ထပ္ေပါင္းထည့္လုိက္ရင္ေတာ့ ဒီပီဇာအေသးစားေလးေတြက သင့္အတြက္ ၿပီးျပည့္စံုတဲ့ အဆာေျပတစ္နပ္ပါ။

(၅)     Fruit and Nut bar

          ကစီဓါတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြက သင့္ကို စာသင္ခန္းအတြင္းမွာ အိပ္ငိုက္ေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒါေတြကိုစားမယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေန႕လည္စာ မတုိင္မီစားပါ။ ဒီလို အေစ့အဆံ ယိုေတြမွာ ပရိုတိန္းဓါတ္နဲ႕ မဂၢနီစီယမ္ ၊ သဘာ၀သတၱဳဓါတ္ေတြ အျပည့္ပါတာေၾကာင့္ သင့္ကို ခြန္အားျဖစ္ေစပါတယ္။       

Ref:seventeen.com

 

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *