ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ပိုက်ေစမယ္႔ ေသာက္စရာ

weight-loss-drinks-art.jpg
Shares 0

 

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း ေသာက္ရင္ က်န္းမာေရးအတြက္ ဘယ္လိုဘယ္လို ေကာင္းေၾကာင္း က်န္းမာေရး အက်ိဳးရလဒ္အေၾကာင္းေတြကို ဖတ္႐ႈၾကၿပီးျဖစ္မွာပါ။ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းဟာ အစြမ္းထက္ ေသာက္စရာ တစ္မ်ိဳးပါ။ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း ေသာက္တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေသေသခ်ာခ်ာ သုေတသနျပဳထားတဲ႔ ေလ႔လာမႈစာတမ္းတစ္ေစာင္ဟာ အေမရိကန္ႏိုင္ငံထုတ္ Clinical Nutrition ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလထုတ္ ဂ်ာနယ္မွာ ဖတ္ရပါတယ္။

အေမရိကန္ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းေကာင္စီ ကူညီေဆာင္႐ြက္ေပးခဲ႔တဲ႔ အဲ႔ဒီ႔စာတမ္းအရ ေရေႏြးၾကမ္း၊ ေဆးလက္ဖက္ရည္ၾကမ္း ေတြမွာ ကဖိန္းဓာတ္နဲ႔အတူ အဆီက်ေစၿပီး အားတိုးေစတဲ႔ catechins ဓာတ္ ပါ၀င္ပါတယ္။ ဆိုလိုတာကေတာ႔ အဲ႔ဒီ႔ ဓာတ္ေပါင္းေတြဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ေလွ်ာ႔ခ်ေပးတယ္ေပါ႔။

ဒီသုေတသန စာတမ္းရဲ႕ ၂၀၀၉ခုႏွစ္မွာ ျပဳစုမွတ္တမ္းတင္ထားခ်က္အရ အစားကိုမေလွ်ာ႔ဘဲ ပံုမွန္စားေပမဲ႔ ကဖိန္းဓာတ္ပါတဲ႔ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း ေသာက္သူေတြဟာ ၁၂ပတ္အတြင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်သြားပါတယ္။ ၂၀၁၁ခုႏွစ္ စာတမ္းမွာေတာ႔ catechin ဓာတ္ႂကြယ္၀တဲ႔ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းဟာ ၂၄နာရီအတြင္း ၁၀၀ ကယ္လိုရီ ကိုသံုးစြဲလိုက္တယ္လို႔ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ဒီေတာ႔ သင္႔အတြက္ က်န္းမာေရးအက်ိဳးလဲ႐ွိ၊ ကိုယ္အေလးခ်ိန္လဲ ေလ်ာ႔က်သြားေစမယ္႔ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းကို ပံုမွန္မွီ၀ဲသင္႔ပါတယ္။

Ref:womenshealthmag.com

 

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *