အာဟာရဓါတ္ၾကြယ္၀တဲ့ တာရွည္ခံအသီးေတြ

bestfrozenfruitsandvegetables0_1390908875_980x457.jpg
Shares 0

          အခ်ိဳ႕ေသာ တာရွည္ခံအသီးေတြနဲ႕ အရြက္ေတြဟာ အလြန္ပဲ အဟာရဓါတ္ ၾကြယ္၀လွပါတယ္။ တာရွည္ခံအသီးေတြဟာ ခူးဆြတ္ၿပီးခ်ိန္မွာ ခပ္ျမန္ျမန္ပဲ ရင့္မွည့္လြယ္ပါတယ္။ အဲဒီအသီးေတြဟာ ဗီတာမင္နဲ႕ သတၱဳဓါတ္ေတြ ၾကြယ္၀ရံုသာမကပဲ ခ်က္ျပဳတ္ရာမွာလည္း အခ်ိန္ကုန္သက္သာပါတယ္။

(၁)     မက္မြန္သီး

          မက္မြန္သီးေတြကို တစ္ႏွစ္ပတ္လံုးရရွိႏုိင္ပါတယ္။ သေရစာမုန္႕အျဖစ္နဲ႕လည္း စားသံုးလုိ႕ရၿပီး ေဖ်ာ္ေသာက္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ မနက္စာအတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အသံုး၀င္ပါတယ္။ မက္မြန္သီးတစ္လံုးမွာ 332mg ပိုတက္ဆီယမ္ ပါ၀င္တဲ့အတြက္ သင့္ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ေသြးဖိအားကို ထိန္းညွိေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အမွ်င္ဓါတ္ ၊ အန္တီေအာက္ဆီးဒင့္နဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့ ဗီတာမင္ A ၊ ဗီတာမင္ C စတာေတြ ပါ၀င္ပါတယ္။

(၂)     မုန္လာဥနီ

          မုန္လာဥနီေတြဟာ ဗီတာမင္အစုအေ၀းႀကီးတစ္ခုျဖစ္ၿပီး စားသံုးလုိက္တဲ့အခါ ဗီတာမင္ A နဲ႕ အန္တီေအာက္ဆီးဒင့္ဓါတ္ေတြအျဖစ္ ေျပာင္းလဲေပးပါတယ္။ မုန္လာဥနီေတြက ဟင္းပန္းကန္တစ္ခ်ပ္ကို စိုျပည္ေအာင္ ျပဳလုပ္ႏုိင္စြမ္းရွိသလို ျပဳတ္ၿပီး ပါစတာတုိ႕ ေဆာ့စ္တုိ႕နဲ႕ ေရာစားရင္လည္း အဓိကဟင္းလ်ာ အေနနဲ႕ စားသံုးလုိ႕ရပါတယ္။ ပိုတက္စီယမ္ ၊ သံဓါတ္နဲ႕ အမွ်င္ဓါတ္ပါ၀င္မ်ားတဲ့အတြက္ က်န္းမာေရးအတြက္ အထူးအေထာက္အကူျပဳၿပီး အျမင္အာရံု ၊ အသားအေရလွပျခင္းနဲ႕ ကင္ဆာေရာဂါ ျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းေတြကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးတစ္ခုကေတာ့ ပ်ိဳေမေတြအတြက္ အရြယ္ျမန္ျမန္ က်ဆင္းျခင္းကိုလည္း ကာကြယ္ေပးပါတယ္တဲ့။

(၃)     ဘလူးဘယ္ရီသီး

          တာရွည္ခံအသီးေတြထဲ အပါအ၀င္ျဖစ္တဲ့ အဟာရဓါတ္ျပည့္၀တဲ့ ဘလူးဘယ္ရီသီးေတြမွာလည္း ဗီတာမင္C နဲ႕ အျခား အန္တီေအာက္ဆီဒင့္ ဓါတ္ေပါင္းမ်ားစြာ ပါ၀င္ပါတယ္။ ဒါေတြက ကင္ဆာေရာဂါ ျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းေတြ ၊ ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းေတြနဲ႕ အျမင္အာရံုပိုင္းဆုိင္ရာ ေရာဂါေတြ မျဖစ္ပြားေစရန္ မ်ားစြာ ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ သင့္ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္စြမ္းရည္ကိုလည္း ထူးထူးျခားျခား တိုးတက္ေစႏုိင္ ပါေသးတယ္။ မနက္ခင္း ေကြကာအေနနဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ ပန္ကိတ္ေလးေတြေပၚမွာ တင္လုိ႕ပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႕ပဲ ေရာစားစား အကုန္လံုးအတြက္ အဆင္ေျပတဲ့ ဘလူးဘယ္ရီသီးေလးေတြကိုေတာ့ အိမ္မွာ ေဆာင္ထားသင့္ ပါတယ္။

(၄)     ပဲစိမ္း

          ပဲစိမ္းေတြက တကယ္တမ္းေတာ့ က်န္းမာေရးအတြက္ အဲဒီေလာက္အသုံးမ၀င္ပါဘူး။ သူတုိ႕ေတြက အေလးခ်ိန္ထိန္းညွိေပးရာမွာ ပိုအသံုး၀င္ပါတယ္။ အစာအိမ္ကင္ဆာ ကာကြယ္ေပးျခင္း ၊ အရြယ္က်ျခင္းကို ကာကြယ္ေပးျခင္းနဲ႕ ေရာဂါမ်ား မ၀င္ေရာက္ႏုိင္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးတဲ့ေနရာမွာ အလြန္အသံုး၀င္ပါတယ္။ ပဲစိမ္းတစ္ခြက္မွာ ဗီတာမင္ K ၄၄ရာခိုင္ႏႈန္း ပါ၀င္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ Kက အရိုးတြင္းမွာရွိတဲ့ ကယ္ဆီယမ္ဓါတ္ကို အေထာက္အပံ့ေပးပါတယ္။ ဗီတာမင္ Bလည္း ပါ၀င္ၿပီး အရိုးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ေရာဂါေတြကို ကာကြယ္ႏုိင္စြမ္းရွိပါတယ္။

          တာရွည္ခံအသီးေတြဆုိတာ အလြယ္တကူရရွိႏုိင္ၿပီး တစ္ႏွစ္ပါတ္လံုးလည္း ေပၚေနတဲ့အသီးေတြပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သင့္ရဲ႕ ေရခဲေသတၱာကိုဖြင့္လုိက္ရင္ ဒါေတြကိုေတြ႕ႏုိင္ၿပီး စားျဖစ္ဖို႕ အဆင္သင့္လုပ္ထားပါ။

Ref:mensxp.com

ထက္ဆု

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *