ေအာင္ျမင္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႕အတြက္ အလုပ္ခြင္မွာ မလုပ္သင့္တဲ့အမွားမ်ား

time-for-success-300x184.jpg
Shares 0

          ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ရဲ႕ အသက္ႏွစ္ဆယ္ေနာက္ပိုင္း အခ်ိန္ေတြဆုိတာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေတြ နည္းပါးလာတာ အမွန္ပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ ပံုေသကားက် ဘ၀တစ္ခုနဲ႕လည္း က်င္လည္ေနရပါၿပီ။ ဒီလုိအခ်ိန္ေတြဆုိတာ ကုိယ့္ဘ၀ရဲ႕ အနာဂတ္ကို အေကာင္းဆံုး ပံုေဖာ္ေနၾကရတဲ့ အခ်ိန္ေတြပါပဲ။ လူ႕သက္တမ္းကို ပွ်မ္းမွ် (၆၀)နဲ႕ သံုးပံု ပံုၾကည့္မယ္ဆုိရင္ တကယ္တမ္း ေကာင္းေကာင္း အလုပ္လုပ္ ႏုိင္တဲ့အခ်ိန္ဆုိတာ အႏွစ္ (၂၀)ထက္မပိုပါဘူး။

          ဒါေၾကာင့္ အသက္(၂၀)ေနာက္ပိုင္းမွာ အေကာင္းဆံုး လုပ္ငန္းခြင္ဘ၀ကို ပိုင္ဆုိင္ႏုိင္ဖုိ႕နဲ႕ ေအာင္ျမင္တဲ့ အနာဂတ္ကို တည္ေဆာက္ႏုိင္ဖို႕အတြက္ဆုိရင္ေတာ့ လုပ္ငန္းခြင္မွာ ဒီအခ်က္ေတြကို ေရွာင္ၾကဥ္ဖုိ႕ေတာ့ လုိပါမယ္။

(၁)     အလုပ္ခ်ိန္ ေနာက္က်ျခင္း။

          အလုပ္တိုင္း အလုပ္တုိင္းမွာ တိက်တဲ့အလုပ္တက္ခ်ိန္ ၊ အလုပ္ဆင္းခ်ိန္ ဆုိတာရွိပါတယ္။ တစ္ေန႕တာ အလုပ္ခ်ိန္ဟာ (၈)နာရီကေန (၉)နာရီၾကားရွိတတ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အခ်ိန္တိက်ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ တကယ္လုိ႕မ်ား သင့္ရဲ႕လုပ္ငန္းခြင္ဟာ အေတာ္ေလး လိုက္လုိက္ေလ်ာေလ်ာနဲ႕ မိသားစုဆန္တဲ့ အသိုင္းအ၀ိုင္းမ်ိဳး ျဖစ္ေနခဲ့ရင္ေတာင္ ေနာက္က်တာမ်ိဳးကို အတတ္ႏုိင္ဆံုး ေရွာင္က်ဥ္ပါ။ သင့္ရဲ႕ အထက္အရာရွိ (သုိ႕) အလုပ္ရွင္ဟာ သင္ထင္ထားတာထက္ ပိုၿပီးေတာ့ေတာင္ ဒါကို သတိထားမိေနတတ္ ပါတယ္။ တကယ္လုိ႕မ်ား ေနာက္က်ျခင္းဟာ အက်င့္တစ္ခုလုိျဖစ္သြားမယ္ ဆုိရင္ သင္ဟာ “Lazy Worker” (ပ်င္းရိတဲ့အလုပ္သမား) တစ္ဦးရယ္လုိ႕ သတ္မွတ္ခံရပါေတာ့မယ္။ အဲ့ဒီအခါ ႀကီးမားတဲ့အလုပ္တာ၀န္ ေတြနဲ႕ ရာထူးတိုးျခင္း စတဲ့ အခြင့္အေရးေတြကေန ျငင္းပယ္ခံရပါေတာ့မယ္။

(၂)     သတ္မွတ္မထားတဲ့ အလုပ္ စည္းမ်ဥ္းမ်ားကို ခ်ိဳးေဖာက္ေလ့ရွိျခင္း။

          သင့္ရဲ႕ရံုးက အရမ္းမုိက္တာပဲ။ social network ေတြလည္း အသံုးျပဳလုိ႕ရတယ္။ ဒီလုိရံုးမ်ိဳး ျဖစ္ေနခဲ့မယ္ ဆုိရင္ေတာင္ အလြန္အကၽြံအသံုးမခ်ပါနဲ႕။ သင့္မွာေကာင္းမြန္တဲ့ လက္ေတြ႕ social life ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ application ေတြ ၊ BBM ေတြၾကားမွာ အခ်ိန္ျပည့္မေနပါနဲ႕။ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုကို ေသမေလာက္ၾကည့္ခ်င္ေနရင္ေတာင္ ရံုးက အင္တာနက္နဲ႕ download မလုပ္ပါနဲ႕။ Youtube ေတြ ထုိင္မၾကည့္ေနပါနဲ႕။ ခံုေပၚမွာ အိပ္ေပ်ာ္မေနပါေစနဲ႕။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိ ကုမၸဏီတုိင္းမွာ ၀န္ထမ္းေတြရဲ႕ အင္တာနက္အသံုးျပဳမႈ activity ေတြကို ျပန္သိႏုိင္တဲ့နည္းေတြအမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။ ဒါေတြက သင့္ရဲ႕ တက္လမ္းကို အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစပါတယ္။

(၃)     တရား၀င္ မွတ္တမ္းမွတ္ရာမ်ား မထားတတ္ျခင္း။

          မွန္ကန္တဲ့ နည္းလမ္းနဲ႕ လုပ္ငန္းေတြကိုေဆာင္ရြက္ပါ။ လာသမွ် ေမးလ္ေတြအားလံုးကိုစစ္ပါ။ ၿပီးရင္ အားလံုးကို ေမးလ္နဲ႕ပဲ ျပန္ၾကားမႈျပဳလုပ္ပါ။ သဲလြန္စ ျပန္ရွာမရတာမ်ိဳးမျဖစ္ႏုိင္ေအာင္ အားလံုးကို မွတ္တမ္း မွတ္ရာနဲ႕တကြ ေမးလ္ေတြပို႔ၿပီး သိမ္းဆည္းထားတဲ့ အက်င့္ရေအာင္လုပ္ပါ။ ဒါမွသာ သင့္ရဲ႕ ဆက္သြယ္မႈေတြ အားလံုးကို electronic နည္းလမ္းေတြနဲ႕ record လုပ္ထားႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ သို႕မွသာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ သင့္ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြနဲ႕ ပတ္သက္လို႕ တစ္စံုတစ္ဦးက complains (စြဲခ်က္တင္ တုိင္တန္းမႈ) ေတြ လုပ္လာမယ္ဆုိရင္ မွတ္တမ္းမွတ္ရာနဲ႕တကြ ျပန္လည္ေျဖရွင္းႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၄)     ေငြေရးေၾကးေရး အရႈပ္အရွင္း မ်ားျခင္း။

          ပိုက္ဆံ။ ပိုက္ဆံဆုိတာ ကၽြႏု္ပ္တုိ႕ရဲ႕ ဆံုးျဖတ္ခ်က္အေတာ္မ်ားမ်ားကို လႊမ္းမိုးထားႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအေပၚမွာ အလြန္အကၽြံဖက္တြယ္မိသြားရင္ေတာ့ မေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ရလာပါလိမ့္မယ္။ ေငြေၾကးကို ရွာပါ ။ ဒါေပမယ့္ နည္းမွန္လမ္းမွန္ျဖစ္ပါေစ။ သင့္ရဲ႕ အရည္အခ်င္းေတြ ျပည္၀ေစဖုိ႕ထဲမွာ ေငြေၾကးထိန္းသိမ္း တတ္ျခင္းလည္း ပါပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ကုမၸဏီက သင့္ရဲ႕ စာရိတၱ အရည္အေသြးကိုလည္း အၿမဲတမ္း ထည့္တြက္ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ရံုးခန္းအတြင္းမွာ ေငြေၾကးနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး အၿမဲတမ္း အရႈပ္အရွင္း ကင္းရွင္းေအာင္ေနထုိင္ပါ။

          ဒီေတာ့ ေအာင္ျမင္တဲ့ လုပ္ငန္းခြင္လမ္းေၾကာင္းတစ္ခု ရရွိဖို႕ဆုိရင္ေတာ့ သင့္ရဲ႕ အလုပ္အေပၚ ပံုေဖာ္မႈ၊ အႀကံအစဥ္ေကာင္းမြန္မႈ ၊ လုပ္ငန္းကၽြမ္းက်င္မႈ ၊ အထက္အရာရွိအေပၚ ေလးစားတတ္မႈ စတာေတြလည္း အမွန္အကန္ လုိအပ္ပါေသးေၾကာင္း တင္ျပေပးလုိက္ရပါတယ္။

Ref:mensxp

 

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *