ေလ့က်င္းခန္းေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ ထိုခိုက္မႈကင္းေအာင္လုပ္ျခင္း (အပိုင္း ၂)

work_out_pain.jpg
Shares 0

၆။ မွန္ကန္တဲ့ ဖိနပ္ကို၀တ္ဆင္ပါ။

အေျပးေလ့က်င့္ခန္းစလုပ္ခ်င္ပါသလား။ သင့္အတြက္ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဗီ႐ိုထဲမွာ ၁၀ႏွစ္ၾကာေအာင္းထားရတဲ့ ေလ့က်င့္ေရး ႐ႈးဖိနပ္ေတြနဲ႔ ပလက္ေဖါင္းေပၚမွာ ေျပးဖို႔ေတာ့ မစဥ္းစားပါနဲ႔။  သင္ဘယ္လိုမ်ိဳးေျပးသလဲဆိုတာ ေလ့လာႏိုင္တဲ့ အေျပးေလ့က်င့္ခန္းအတြက္ အထူးဖြင့္ထားတဲ့ဆိုင္ကိုသြားျပီး အရည္အေသြးျမင္ အေထာက္အကူနဲ႔ သင့္ရဲ႕ ႐ႈးဖိနပ္အတြက္ ေျခေထာက္ေအာင္ခံျပားေတြရေအာင္လုပ္ပါ လို႔ Nahid de Belgeonne ကေျပာပါတယ္။ ပံုသ႑န္မမွန္တဲ့ေျခေထာက္နဲ႔ ျပားတဲ့ေျခဖ၀ါးအေကြးေတြၢသင့္မွာ႐ွိရင္ ပိုျပီးအေရးၾကီးပါတယ္။ ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါး မေတာ္မေရာ္ျဖစ္ေနတဲ့ ႐ႈးဖိနပ္ေတြနဲ႔ မလံုေလာက္တဲ့ အေထာက္အပံပစၥည္းေတြေၾကာင့္ ဘယ္လိုဒဏ္ရာမ်ိဳးမဆိုျဖစ္ေစႏိုင္သလို ဒူးေနာက္ကတစ္သ်ွဴးေတြနဲ႔ ေျခေထာက္ေအာက္ပိုင္းတစ္သ်ွဴးေတြ ကိုထိခိုက္ေစပါလိမ့္မယ္။ အျခားအားကစားေတြလဲဒီနည္းတူပါပဲ။ မွန္ကန္တဲ့ဖိနပ္အတြက္ ရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံတာဟာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာေတြကို ေရွာင္ရွားဖို႔ ေသာ့ခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။

၇။ ေလ့က်င့္ခန္းအေရာအေႏွာေလးလုပ္ေပးပါ။

သင့္ရဲ႕ပံုမွန္ေျပးေနက် လုပ္ရပ္ကိ သင္ႏွစ္သက္ေကာင္းႏွစ္သက္ပါလိမ့္မယ္။ အပါတ္တိုင္း Zumba class သြားရတာကို ၾကိဳက္ရင္လဲၾကိဳက္ပါလိမ့္မယ္။ ျဖစ္သင့္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တူညီတဲ့လႈပ္႐ွားမႈကိုထပ္ခါထပ္ခါလုပ္ျပီးအျခားေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ျပစ္ထားျခင္းျဖင့္ ၾကြက္သားေတြနဲ႔ အဆစ္အျမစ္ေတြကို အဆက္မျပတ္ဖိအားေပးေနမိပါလိမ့္မယ္။ ရလဒ္အေနနဲ႔ သင္ဟာ ႐ွိျပီးသားထိခိုက္ဒဏ္ရာေတြကိုပိုၾကီးလာေအာင္လုပ္ျပီး အျခားထိခိုက္ဒဏ္ရာေတြကိုလဲ ေတာ္ေတာ္ေလးဖိတ္ေခၚေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလ့က်င့္ခန္းအသစ္ေတြကိုၾကိဳးစားလုပ္သင့္ပါတယ္။ ထိခိုက္ဒဏ္ရာကင္းေအာင္လုပ္ဖို႔ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈနဲတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြက ပိုေကာင္းပါတယ္ လို႔ The London Orthopaedic Clinic ရဲ႕ ထိခိုက္ဒဏ္ရာအထူးကုဆရာ၀န္ Sean Curry ကေျပာပါတယ္။ ေျပးမယ့္အစား ေရကူးျခင္း၊ စက္ဘီးစီးျခင္း ေလွေလွာ္ျခင္းတို႔ကို ထည့္စဥ္းစားေပးပါ။ အျမန္လမ္းေလ်ွာက္ျခင္းလိုမ်ိဳး အေလးခ်ိန္က်ေစတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းမ်ိဳးကို ထည့္သြင္းဖုိ႔အေရးၾကီးပါတယ္။

၈။ ဒဏ္ရာေတြကို ျပစ္မထားပါနဲ႔။

ကိုက္ခဲမႈေတြ နာက်င္မႈေတြအလိုလိုေပ်ာက္မသြားဘူးဆိုတဲ့အခ်က္ကို ၀န္ခံလိုက္ပါ။ ကြ်န္ႏုပ္တို႔အမ်ားစုဟာ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ျပန္ျပီးလုပ္ဖို႔ဆိုတဲ့ ေထာင္ေျခာက္ထဲမွာသက္ဆင္းေလ့႐ွိပါတယ္။ ဒူးနာတာတို႔ ပုခံုးကိုက္တာတို႔လို ပံုမွန္ျပသနာေတြျပန္မေပၚလာမျခင္းေပါ့။ အဲဒီ့အခါမွာ ကြ်န္ႏ္ုပ္တို႔ အလိုလိုျပန္ေကာင္းေအာင္ ေစာင့္စားျပီးေတာ့ သန္စြမ္းမႈေတြေလ်ာ့က်ျပီး ျပန္လည္မစတင္ႏိုင္ခင္ ေဒါသေတြထြက္ေစပါတယ္။ အဲဒီလိုမလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့။ ေဆး၀ါးဆိုင္ရာ လမ္းညႊန္မႈရ႐ွိဖို႔အေရးၾကီးတာျဖစ္ျပီး ဒါမွမဟုတ္ရင္ေတာ့ ျပသနာကပိုပိုဆိုးလာပါလိမ့္မယ္။ သင္ေ၀ဒနာခံစားေနရရင္ ဒါမွမဟုတ္ ေ၀ဒနာကျပန္ေကာင္းလာေနရင္ ေလ့က်င့္ခန္းျပန္မလုပ္ခင္ ကာယကုထံုးပညာ႐ွင္တစ္ေယာက္ဆီက အၾကံဥာဏ္ရယူပါ လို႔ London Bridge ေဆး႐ံုက ကာယကုထံုးဆရာ၀န္ Uzo Ehiogu ကေျပာပါတယ္။ သူတို႔ဟာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာေတြနဲ႔ပါတ္သတ္လို႔ ကုသရာမွာေရာ ကာကြယ္ရာမွာပါ ကြ်မ္းက်င္သူေတြျဖစ္ပါတယ္။

၉။ ေကာင္းမြန္တဲ့ အားကစား bra ၀တ္ဆင္ပါ။

မွန္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ ၾကြက္သားေတြနဲ႔ အ႐ိုးအဆစ္ေတြကပဲ TLC လိုအပ္တာမဟုတ္ပါဘူး။

ထပ္ခါတလဲလဲလုပ္တဲ့ လႈပ္႐ွားမႈေတြအကုန္လံုးက ရင္သားေတြကို သက္ေတာင့္သက္သာမ႐ွိတဲ့ နံပါတ္ 8 ပုံစံမ်ိဳးျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါဟာ နာက်င္မႈနဲ႔ အားအင္ခ်ိနဲ႔ျပီး အေထာက္အကူ တစ္သ်ွဴးေတြကို ကာလရွည္ၾကာေစတဲ့ နာက်င္မႈေတြျဖစ္ေစပါတယ္။ အားကစားအတြက္အထူးျပဳလုပ္ထားျပီး သက္ေတာင့္သက္သာ႐ွိမႈနဲ႔အေထာက္အပံ့ေကာင္းေပးႏိုင္တဲ့ bra တစ္ထည္၀ယ္ယူတာဟာအေျဖျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအားျဖင့္ B ကေန H cup size ေတြ႐ွိတဲ့ Panache အားကစား bra ေတြရႏိုင္ပါတယ္။ လံုး၀ bra မ၀တ္တာထက္စာရင္ ရင္သားတုန္ခါမႈကို ၈၃ ရာခိုင္ႏႈန္း ေလ်ွာ့ခ်ျပီး လြတ္လပ္တဲ့လႈပ္ရွားမႈျဖစ္ေစမွာပါ။ ေစ်းႏႈန္းကေတာ့ ၃၅ ေပါင္ျဖစ္ျပီး www.panachesport.com မွာေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။

၁၀။ အနားယူပါ။

ေကာင္းျပီ။ ကြ်န္ႏု္ပ္တို႔အမ်ားစုကို gym ေတြနဲ႔ေ၀းေ၀းေနဖို႔ ခက္ခက္ခဲခဲေသြးေဆာင္စရာမလိုပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သင္လုပ္ငန္းတစ္ခုကိုစျပီး ရလဒ္ကိုၾကည့္တဲ့အခါမွာ လိုတာထက္ပုိျပီးစိတ္အားထက္သန္တာမ်ိဳးျဖစ္ဖို႔ကလဲ လြယ္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္မႈရက္သတၱပါတ္မွာ အနားယူဖို႔နဲ႔ နလန္ျပန္ထဖို႔ ကိုထည့္စဥ္းစားဖို႔ မ႐ွိမျဖစ္လိုအပ္ပါတယ္လို႔ Uzo Ehiogu ကေျပာပါတယ္။ အေတြ႕အၾကံဳအ႐ွိဆံုး က်န္းမာၾကံ့ခိုင္ေရးလိုက္စားသူေတြအတြက္ဆိုရင္ေတာင္မွ ဘာကိုပဲလုပ္လုပ္ ေန႔တိုင္းေလ့က်င့္တာဟာ ထိခိုက္ဒဏ္ရာနဲ႔ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈေတြျဖစ္ေစတဲ့ နည္းလမ္းပါပဲ။ လိုတာထက္ပိုတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြဟာ ဆိုးက်ိဳးေတြသက္ေရာက္ေစႏိုင္ျပီး ထိခိုက္ဒဏ္ရာေတြျဖစ္ႏိုင္ေခ်မ်ားေစပါတယ္။ ေကာင္းစြာနလန္ျပန္မထူႏိုင္တာနဲ႔ မ်ားျပားတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြ၊ အလုပ္မ်ားတဲ့ဘ၀ေနထိုင္မႈပံုစံေတြနဲ႔ အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းေတြက ကလာၾကာ႐ွည္တဲ့ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္မႈေတြ၊ စိတ္ခံစားမႈအေျပာင္းအလဲေတြနဲ႔ မၾကာခဏဖ်ားနာမႈေတြကိုျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ဒီကိစၥေတြကို ေလ့က်င့္ခန္းေတြကနားထားတုန္း သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္တဲ့ အနားယူျခင္းနဲ႔ကာကြယ္လို႔ရပါတယ္။

Ref:allaboutyou

 

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *