သင္ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ႔စားေသာက္ဆိုင္အသစ္က မေကာင္းဘူးဆိုတာျပေနတဲ႔အခ်က္၈ခ်က္

Shares 0

သင္သြားေနက်စားေသာက္ဆုိင္မဟုတ္ပဲစားေသာက္ဆိုင္အသစ္ကုိသြားေတ့ာမယ္ဆိုရင္ အဲ႔ဒီဆိုင္က အစားအစာေတြေကာင္းရဲ႔လား၊၀န္ေဆာင္မႈေကာင္းရဲ႔လား၊ သန္႔ရွင္းရဲ႔လားစသျဖင့္ေတြးေတာမိၾကမွာပါ။ဒါေပမဲ႔အလ်င္စလို၀င္လုိက္ရလို႔ ဘာမွမစံုစမ္းရလိုက္ရတဲ႔သူေတြလည္းရွိမွာပါ။သင္၀င္သြားတဲ႔စားေသာက္ဆိုင္ဟာ မေကာင္းဘူးဆိုတာကုိဒီအခ်က္ေတြကိုၾကည့္ျပီးသိႏုိင္ပါတယ္။

၁။ႏႈတ္ဆက္မယ့္၀န္ထမ္းေတြမရွိျခင္း

စားေသာက္ဆိုင္ထဲကို၀င္၀င္ခ်င္းမွာ ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာမယ့္၀န္ထမ္းေတြမရွိဘူးဆိုတာ မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ ကိုယ့္ဆုိင္ကိုလာတဲ႔ေစ်း၀ယ္သူကုိ ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာမွယဥ္ေက်းျပီး စမတ္က်တဲ႔စားေသာက္ဆိုင္တစ္ခုအျဖစ္လူမ်ားမ်ားသိလာမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။

၂။မီႏူး ဒါမွမဟုတ္ အစားအစာမွာယူဖို႔၀န္ထမ္းမရွိျခင္း

သင္က စားေသာက္ဆိုင္ထဲ၀င္သြားျပီးထုိင္ေနေပမဲ႔ ဘယ္၀န္ထမ္းကမွ အစားအေသာက္ ကတ္ျပားလာမခ်ေပးဘူး၊လာလည္းမေမးဘူးဆိုရင္ေတာ့ ဒီဆိုင္ဟာ ၀န္ေဆာင္မႈည႔႔ံတယ္ လို႔ေျပာလို႔ရေနပါျပီ။နာမည္ၾကီးဆိုင္ျဖစ္လုိ႔ အလုပ္ေတြရႈပ္ေနရင္ေတာင္ ဆိုင္မွာလူမ်ားတာနဲ႔အမ်ွ ၀န္ထမ္းေတြတိုးျပီးခန္႔သင့္ပါတယ္။

၃။စားပြဲခံုေတြညစ္ပတ္ေနမယ္

စားေသာက္ဆိုင္ဆိုတာ သန္႔ရွင္းေနမွ စားတဲ႔သူေတြကလည္းစိတ္ေအးခ်မ္းစြာစားေသာက္ႏုိင္မွာပါ။ အရင္လူေတြစားျပီးျပန္သြားတာနဲ႔စားပြဲခံုေတြကိုျမန္ျမန္ဆန္ဆန္သန္႔ရွင္းထားသင့္ပါတယ္။စားပြဲခံုေတြညစ္ပတ္ေနတာကုိၾကည့္ျပီး ဆိုင္ကအစားအေသာက္ေတြကိုဘယ္သူကမွမွာယူစားခ်င္ၾကမွာ မဟုတ္ပါဘူး။

၄။စားပြဲခံုေတြမွာ စားျပီးသားပန္းကန္ေတြရွိေနမယ္

စားေသာက္ဆိုင္ထဲ၀င္လာျပီးသင္ထုိင္လိုက္တဲ႔စားပြဲမွာ တျခားသူေတြစားျပီးသား ပန္းကန္ေတြရွိေနတာကိုျမင္ေတြ႔ရရင္ေတာ့ ဒီဆိုင္ရဲ ႔၀န္ထမ္းေတြက အလုပ္လုပ္တာမသန္႔ရွင္း မသပ္ရပ္ဘူးဆိုတာကိုခန္႔မွန္းမိမွာပါ။

၅။၀န္ထမ္းေတြရဲ႔မ်က္ႏွာမွာ ခ်ိဳသာမႈမရွိျခင္း

စားေသာက္ဆုိင္က၀န္ထမ္းျဖစ္ေစ၊တျခားအလုပ္တစ္ခုက၀န္ထမ္းေတြျဖစ္ေစ ဧည့္သည္ေစ်း၀ယ္ သူေတြကုိ အျပံဳးနဲ႔ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာမွ စားသံုးသူေတြေနာက္ထပ္လာခ်င္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။သင္၀င္လုိက္တဲ႔စားေသာက္ဆိုင္က ၀န္ထမ္းေတြဟာ မျပံဳးမရယ္တဲ႔အျပင္ သင္ကတစ္ခုခုလိုအပ္လို႔ေခၚလိုက္ရင္ေတာင္ မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္သြားျပီဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ဒီဆိုင္ကိုလာဖုိ႔မစဥ္းစားပါနဲ႔ေတာ့။

၆။တာ၀န္ခံမန္ေနဂ်ာက ဂရုမစိုက္ျခင္း

သင္နဲ႔စားေသာက္ဆိုင္၀န္ထမ္းေတြျပႆာနာတစ္စံုတစ္ခုတက္လို႔ေျဖရွင္းေနရရင္ မန္ေနဂ်ာက ၀င္ေရာက္ျဖန္ေျဖရွင္းေပးရမွာပါ။အဲ႔လုိမဟုတ္ပဲ မန္ေနဂ်ာကလည္း ဂရုမစုိက္ပဲ ၀န္ထမ္းေတြနဲ႔သာလႊတ္ထားမယ္ဆိုရင္ ဒီစားေသာက္ဆိုင္ကိုေနာက္ထပ္လာ မစားသင့္ေတာ့ပါဘူး။ ဘယ္သူမွားမွားမွန္မွန္ျပႆနာကိုေျပလည္ေအာင္ေျဖရွင္းေပးရမွာ တာ၀န္ရွိတ႔ဲသူေတြရဲ ႔အလုပ္ပဲျဖစ္ပါတယ္။

၇။မွာထားတာနဲ႔တလြဲျဖစ္ေနျခင္း

လူတိုင္းအမွားနဲ႔မကင္းပါဘူး။ဒါေပမဲ႔မွားသင့္တဲ႔အမွားနဲ႔မမွားသင့္တဲ႔အမွားဆိုတာရွိပါတယ္။ဥပမာ စားေသာက္ဆုိင္မွာ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္မွာစားတဲ႔သူကို ၾကာဇံေၾကာ္လာခ်ေပးျပီး မွားေၾကာ္လုိက္လုိ႔ၾကာဇံေၾကာ္ပဲစားလုိက္ပါလား ဆိုတာမ်ိဳးက မျဖစ္သင့္ပါဘူး ။ႏွစ္မ်ိဳးလံုးၾကိဳက္တဲ႔သူကေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ေပမဲ႔ မၾကိဳက္တဲ႔သူအတြက္ေတာ့စိတ္ဆိုးစရာပါပဲ။ တစ္ခုမဟုတ္ တစ္ခုမွားယြင္းေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ သင္ေရြးလိုက္တဲ႔စားေသာက္ဆိုင္က မေကာင္းဘူးဆိုတာသိသာေနပါျပီ။စားေသာက္ဆိုင္ဆိုတာ စားသံုးသူေတြရဲ႔စိတ္ၾကိဳက္ မွန္ကန္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္မွ တိုးတက္ေကာင္းမြန္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။

၈။သင့္ကိုအျမန္ထြက္ခြာေစလိုျခင္း

သင္၀င္ထုိင္လိုက္တဲ႔စားေသာက္ဆိုင္မွာလူအရမ္းက်ေနေပမဲ႔ သင္ကေအးေအးေဆးေဆး ထိုင္ေနတယ္ဆိုရင္ ၀န္ထမ္းေတြဆီက ဒီလိုစကားမ်ိဳးေတြၾကားရပါလိမ့္မယ္။ “ေနာက္ထပ္ဘာထပ္မွာစရာရွိေသးလဲ၊ဧည့္သည္ထပ္လာမွာဦးလား၊ေဘလ္ရွင္းေတာ့မလား” စသျဖင့္သင့္ကိုထြက္ခြာဖုိ႔သိသာေစတဲ႔ေမးခြန္းမ်ိဳးေတြေမးလာပါလိမ့္မယ္။သင္ကလည္း အလကားလာစားတာမဟုတ္တဲ႔အတြက္သူတို႔မွာေျပာပိုင္ခြင့္မရွိပါဘူး။အဲ႔ဒီလိုလာေျပာရင္ေတာ့ဒီဆိုင္ကိုေနာက္ထပ္လာဖုိ႔မစဥ္းစားသင့္ေတာ့ပါဘူး။ဆိုင္မွာလူအရမ္းမ်ားေနရင္ေနာက္ထပ္ေရာက္တဲ႔သူေတြကိုခဏေစာင့္ဖုိ႔ေျပာျပီးထုိင္ဖုိ႔ေနရာရွာေပးရမွာပါ။အဲ႔ဒါေၾကာင့္စားေသာက္ဆိုင္အခ်ိဳ႔က စားသံုးသူနဲ႔၀န္ထမ္းေတြၾကားျပႆနာမရွိေစဖုိ႔ ထိုင္ခအေနနဲ႔ ၀န္ေဆာင္ခေတာင္းၾက တာပဲျဖစ္ပါတယ္။

ဒီအခ်က္ေတြနဲ႔တိုက္ဆုိင္ေနျပီဆိုရင္ေတာ့ သင့္အေနနဲ႔ ေနာက္ထပ္စားေသာက္ဆုိင္အသစ္ ကိုေရြးခ်ယ္ဖို႔လိုေနပါျပီ။

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *