သင့္ရဲ ႔မ်က္လံုးအားေကာင္းေစဖို႔ စားသင့္တဲ႔အစားအစာ ၆မ်ိဳး

Shares 182

မ်က္လံုးဟာ ခႏၶာကိုုယ္တစ္ခုလံုးမွာ အႏူးညံ႔ဆံုးအစိတ္အပိုင္းတစ္ခုပါ။ အေရးအၾကီးဆံုး အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။ မ်က္လံုးကအလုပ္အမ်ားၾကီးကုိလုပ္ကုိုင္ေပးတာေၾကာင့္ အနားေပးဖို႔လုိအပ္သလို အားျဖည့္ေပးဖုိ႔လည္းလိုပါတယ္။ အခုမ်က္လံုးကိုအားျဖည့္ေပးႏုိင္တဲ ႔မ်က္လံုးအားေကာင္းေစတဲ႔အစားအစာေတြကုိေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။

၁။ငါး

အထူးသျဖင့္ဆဲလ္မြန္ငါးဟာ မ်က္လံုးက်န္းမာေရးအတြက္ အမ်ားၾကီး အေထာက္ အကူျဖစ္ေစပါတယ္။ အိုမီဂါသရီးပါ၀င္တာေၾကာင့္ က်န္းမာေစတဲ႔ငါးအဆီကုိထုတ္လုပ္ေပးပါတယ္။ အဲ႔ဒါဟာမ်က္လံုးအေနာက္ဘက္ကဆဲလ္ေတြ၊အေၾကာေတြလႈပ္ရွားမႈကုိအားေကာင္းေစျပီးမ်က္လံုးေျခာက္ေသြ႔တာေတြမျဖစ္ေအာင္ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ငါးကုိအရြက္၊သံပုရာသီး၊ဆား၊ငရုတ္ေကာင္းေတြနဲ႔ေရာျပီးခ်က္စားမယ္ဆိုရင္လည္းအရသာရွိတဲ႔အျပင္က်န္းမာေစပါတယ္။

၂။ၾကက္ဥ

ၾကက္ဥေတြက မ်က္လံုးက်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းမြန္တဲ႔အာဟာရတစ္ခုပါ။ၾကက္ဥအႏွစ္မွာပါတဲ႔ ဗီတာမင္ေအ၊ဇင့္နဲ႔တျခားေသာဓာတ္ေတြကမ်က္စိအျမင္အာရံုကိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။မ်က္လုံးရဲ႔မ်က္ႏွာျပင္ကုိလည္းပံုမွန္အတုိင္းျဖစ္ေအာင္ကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။ဇင့္ဟာ မ်က္လံုးကုိညဘက္မွာေတာင္ျမင္ႏုိင္ေအာင္ကူညီအားျဖည့္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

 

၃။ႏုိ႔ထြက္ပစၥည္းမ်ား

ႏြားႏုိ႔၊ဒိန္ခ်ဥ္စတဲ႔ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကမ်က္လံုးကိုက်န္းမာေစပါတယ္။ၾကက္ဥလိုပဲဗီတာမင္ေအနဲ႔ဇင့္တို႔ပါ၀င္ပါတယ္။ဗီတာမင္ေအက မ်က္လံုးအတြင္းဘက္ကုိကာကြယ္ေပးေနသလို ဇင့္ကလည္းအသည္းထဲကေန ဗီတာမင္ကုိယူျပီးမ်က္လံုးကိုပို႔ေပးေနတာပါ။ထမင္းစားျပီး ေန႔တိုင္းပံုမွန္ႏြားႏုိ႔တစ္ခြက္ေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။ဒိန္ခ်ဥ္ကိုလည္းတစ္ပတ္ တစ္ခါေလာက္ပံုမွန္ေသာက္သံုးေပးသင့္ပါတယ္။

၄။မုန္လာဥနီ

မုန္လာဥနီကုိမ်က္လံုးအားေကာင္းေစတဲ့အသီးအႏွံျဖစ္မွန္းလူတိုင္းသိျပီးသားပါ။ၾကက္ဥအႏွစ္လိုပဲ မုန္လာဥနီဟာ ဗီတာမင္ေအနဲ႔ဘီတာကရိုတင္းပါ၀င္ပါတယ္။မ်က္လံုးရဲ ႔အျမင္အာရံုေတြကုိ တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစျပီး မ်က္ရည္ပူက်တာ၊မ်က္လံုးနာတာစတဲ႔နာက်င္မႈေတြပါ သက္ သာေပ်ာက္ကင္းေစပါတယ္။မုန္လာဥနီကုိပါးပါးလွီးျပီးေန႔ခင္းဘက္စားတာျဖစ္ေစ၊ညဘက္မွာစြပ္ျပဳတ္လုပ္ေသာက္တာျဖစ္ေစလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။တစ္ပတ္ကုိ၂ခါ၊၃ခါစားေပးမယ္ ဆိုရင္အရင္ကထက္မ်က္စိအားေကာင္းလာတာကိုျမင္ေတြ႔ရမွာပါ။

၅။ျမင္းခြာရြက္

ျမင္းခြာရြက္ဟာလည္းမ်က္စိအားေကာင္းေစတဲ႔အရာအျဖစ္နာမည္ၾကီးပါတယ္။ထမင္းနဲ့အရြက္ကိုတို႔စားတာျဖစ္ေစ၊ဟင္းခ်ိဳခ်က္ေသာက္တာျဖစ္ေစလုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။ပံုမွန္ေသာက္သံုးေပးမယ္ဆိုရင္ပိုျပီးေကာင္းပါတယ္။ျမင္းခြာရြက္သုပ္ကိုလည္းတစ္ပတ္ကုိ၂ခါ၊၃ခါေလာက္စားေပးသင့္ပါတယ္။

၆။လိေမၼာ္သီး

လိေမၼာ္သီးက ဗီတာမင္စီဓာတ္အျပည့္အ၀ပါ၀င္ျပီးမ်က္လံုးကုိ အေကာင္းဆံုး အားျဖည့္ေပးႏုိင္ပါတယ္။လတ္ဆတ္တဲ႔အသီးအႏွံေတြ၊အသီးအရြက္ေတြမွာပါ၀င္တဲ႔ဗီတာမင္ ဓာတ္ေတြကမ်က္လံုးအတြင္းဘက္ကေသြးေၾကာေတြကုိက်န္းမာေစပါတယ္။အျမင္အာရံုကိုတုိးတက္ေကာင္းမြန္ေစလို႔ ကြန္ပ်ဴတာ၊ဖုန္းအၾကည့္မ်ားသူေတြ ပံုမွန္စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။ လိေမၼာ္သီးေဖ်ာ္ရည္ကိုလည္း တစ္ပတ္ကုိ ၂ခါ၊၃ခါေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

Shares 182
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *