ပုခံုးၾကြက္သားေတြနာက်င္တာေပ်ာက္ကင္းေစဖို႔လုပ္ေဆာင္ရမယ့္နည္းလမ္း ၈ခ်က္

Shares 0

အလုပ္စားပြဲမွာအျမဲတမ္းထုိုင္ျပီးအလုပ္လုပ္ေနရတဲ႔သူေတြဟာ မၾကာခဏ ပုခံုးၾကြက္သားေတြနာက်င္ ကိုက္ခဲတာကိုခံစားရပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာစာရုိက္ျခင္း ၊ခ်က္ျပဳတ္ျခင္း၊ ကေလးေတြကိုခ်ီျခင္း ၊ေလးလံတဲ့ပစၥည္းေတြကိုမျခင္း၊ မတ္တပ္ရပ္ျပီး ပန္းကန္အၾကာၾကီးေဆးေၾကာျခင္းစတဲ႔အလုပ္လုပ္သူေတြမွာ အျဖစ္မ်ားၾကပါတယ္။ ပုခံုးၾကြက္သားေတြ နာက်င္တာေပ်ာက္ကင္းေစမယ့္နည္းလမ္း ၆ခ်က္ကိုေျပာျပေပးခ်င္ပါတယ္။

၁။ေရခဲအိတ္ကပ္ပါ

ေရခဲက နာက်င္တာကိုေလ်ွာ့ခ်ေပးပါတယ္။ ပုခံုးၾကြက္သားေတြနာက်င္လာျပီဆိုရင္ေရခဲ တံုးေလးေတြကိုအ၀တ္နဲ႔ထုပ္ျပီးျဖစ္ေစ၊ေရခဲအိတ္ျဖစ္ေစ ကပ္ထားေပးပါ။နာက်င္တဲ႔ေနရာကုိ ၁၅မိနစ္ေလာက္ကပ္ထားပါ။အားတဲ႔အခ်ိန္မွာလုပ္ေပးနုိင္ျပီးစုစုေပါင္းတစ္ရက္ကုိ ၂နာရီ ေလာက္ၾကာေအာင္ကပ္ထားေပးပါ။

၂။ေရေႏြးအိတ္ကပ္ပါ

ေရခဲအလြယ္တကူမရွိရင္ ေရေႏြးကိုအသံုးျပဳေပးႏုိင္ပါတယ္။စျဖစ္ျဖစ္ခ်င္းတည္းက ကုသေပးရင္ပိုျပီးအက်ိဳးထိေရာက္မႈရွိပါတယ္။ေရေႏြးအိတ္ျဖစ္ေစ၊ေရေႏြးတည္ျပီးအိတ္အထူတစ္လံုးထဲထည့္ျပီးျဖစ္ေစ နာက်င္တဲ႔ေနရာတစ္၀ုိက္ကို ၁၅မိနစ္ေလာက္ၾကာေအာင္ကပ္ပါ။ နာက်င္မႈေပ်ာက္ျပီးသက္သာတဲ႔အထိ ထပ္ခါတလဲလဲလုပ္ေပးနုိင္ပါတယ္။

၃။အနားေပးပါ

ပုခံုးၾကြက္သားေတြကလည္းအလုပ္လုပ္ရတာမ်ားလို႔နာက်င္တာျဖစ္တဲ႔အတြက္အနားေပးသင့္ပါတယ္။ပုခံုးေနာက္မွာေရေႏြးအိတ္ကပ္ထားျပီးမွီထားေပးပါ။သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ေနပါ။ နာက်င္ကုိက္ခဲတာေပ်ာက္ကင္းေစဖို႔ ေန႔တိုင္းနီးပါး အခိ်န္ေပးျပီးအနားယူေပးပါ။

၄။ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ

ပုခံုးၾကြက္သားေတြနာက်င္တာေပ်ာက္ကင္းေစဖို႔ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ၾကြက္သားေတြကိုေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးတာက နာက်င္တာကိုေလ်ွာ့ခ်ေပးျပီးေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းမြန္ေစ ပါတယ္။မတ္မတ္ရပ္ထားျပီး ပုခံုးေတြကိုပဲအေပၚကိုျမင့္တင္ေပးပါ။တစ္ခါလုပ္ရင္ ၁၀စကၠန္႔ေလာက္လုပ္ေပးပါ။ေန႔တိုင္းပံုမွန္ ၁၀မိနစ္ေလာက္လုပ္ေပးပါ။

၅။ဗီတာမင္ဒီ

ဗီတာမင္ဒီက ၾကြက္သားေတြအတြက္လိုအပ္တဲ႔ဓာတ္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ နာက်င္တာေတြကိုေလ်ွာ့ခ်ေပးျပီး သန္မာေစပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ ဗီတာမင္ဒီပါ၀င္တဲ႔အစားအစာေတြစားပါ။ တူနာငါး၊ဆယ္လ္မြန္ငါး၊ၾကက္ဥအႏွစ္ ၊ႏြားႏုိ႔၊ပဲႏုိ႔၊လိေမၼာ္ရည္တို႔ကုိစားသံုးေပးႏုိင္ပါတယ္။ဆရာ၀န္နဲ႔တုိင္ပင္ျပီးေဆးလည္း ေသာက္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

၆။အစားစားပါ

နာက်င္မႈကိုေလ်ွာ့ခ်ေပးျပီးအားျဖစ္ေစတဲ႔အစားအစာေတြစားပါ။ပုခံုးၾကြက္သားနာက်င္တာကုိခံစားရျပီဆိုရင္အစားအစာေတြကုိေရြးခ်ယ္စားသံုးေပးပါ။ဆယ္လ္မြန္ငါး၊သံလြင္ဆီ၊ဂ်င္း၊နႏြင္းမႈန္႔၊လက္ဖက္စိမ္းလက္ဖက္ရည္၊ငရုတ္သီး၊သစ္ၾကံ႔ပိုးေခါက္၊ၾကက္သြန္ျဖဴ၊နာနတ္သီးစတဲ႔ အစားအစာေတြက က်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းမြန္ေစလို႔ ပံုမွန္စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။

၇။အေလးအပင္ေတြမသယ္ပါနဲ႔

ပုခံုးၾကြက္သားေတြနာက်င္ေနတုန္းမွာ မနားပဲအေလးအပင္ေတြဆက္ျပီးမေနမယ္ဆိုရင္ ပိုျပီးဆိုးလာႏိုင္ပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ နာက်င္မႈကိုသက္သာေစမယ့္နည္းလမ္းေတြကုိလုပ္ရင္း ပစၥည္းေတြကုိလည္းေပါ့ပါးတာပဲသယ္ေပးပါ။

၈။ေခါင္းအံုးအထူသံုးပါ

ညအိပ္တဲ႔အခါ ပုခံုးနာက်င္တာကုိသက္သာေစဖို႔ေခါင္းအံုးအထူအံုးျပီးအိပ္ေပးပါ။

 

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *