Plank ေလ့က်င့္ခန္းကိုေန႔တိုင္းလုပ္မယ္ဆိုရင္ေျပာင္းလဲလာမယ့္ အခ်က္ ၇ခ်က္

Shares 130

Plank ေလ့က်င့္ခန္းက အရမ္းအားစုိက္ရတဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္ျပီးအက်ိဳးသက္ေရာက္မႈအရွိဆံုးေလ့က်င့္ ခန္းလည္းျဖစ္ပါတယ္။အခ်ိန္အမ်ားၾကီးယူစရာလည္းမလိုပဲ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္နဲ႔ေကာင္းမြန္တဲ႔ရလဒ္ေတြရလာေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ သတိထားရမွာက ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ႔ပံုစံကုိ မွန္မွန္ကန္ကန္လုပ္သင့္ပါတယ္။ ဘယ္ေလ့က်င့္ခန္းမဆိုေကာငး္တာရွိသလို ဆိုးတာလည္းရွိပါတယ္။အခု Plank ေလ့က်င့္ခန္းမွာလညး္ ဆိုးက်ိဳးေတြရွိပါတယ္။ဒီေလ့က်င့္ခန္းဟာ ၾကြက္သားေတြအားစုိက္ရတဲ႔အတြက္ ဘယ္သူကမွတစ္မိနစ္ထက္ပုိျပီးမလုပ္ႏုိင္ၾကပါဘူး။အဲ႔ဒါေၾကာင့္တစ္မိနစ္စီနားနားျပီးလုပ္သြားဖို႔အၾကံေပးခ်င္ပါတယ္။အခု plank ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္လုပ္မယ္ဆိုရင္ေျပာင္းလဲလာမယ့္အခ်က္ ၇ခ်က္ကိုေျပာျပေပးသြားမွာပါ။

၁။အဓိကၾကြက္သားေတြျဖစ္တဲ႔ ဗိုက္နဲ႔တင္ပါးၾကြက္သားေတြသန္မာက်စ္လစ္လာမယ္။ Plank ေလ့က်င့္ခန္းကၾကက္သားေတြကုိအားျပဳျပီးလုပ္ရတာေၾကာင့္ ေန႔တုိင္းပံုမွန္လုပ္ေနတဲ႔အခါ အဆီပိုေတြမရွိေတာ့ပဲ က်စ္လစ္လာမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။

၂။အေနာက္ဘက္က ေက်ာရိုးမွာျဖစ္တတ္တဲ႔ေရာဂါေတြကိုမျဖစ္ေအာင္ကာကြယ္ေလွ်ာ့ခ်ေပးတယ္။ပံုမွန္ျပဳလုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ ေက်ာရုိးကိုသန္မာေစျပီး ေက်ာေအာင့္တာ၊ေက်ာနာတာစတဲ႔ ေရာဂါေတြမျဖစ္ေအာင္ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

၃။ခါးနဲ႔ဗိုက္မွာရွိတဲ႔အဆီပုိေတြကိုက်ေစတယ္။ဗိုက္နဲ႔ခါးက အဆီေတြကိုျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ခ်ခ်င္တယ္ဆိုရင္ Plank  ေလ့က်င့္ခန္းကအေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းပါ။ေန႔တိုင္း ၁၀မိနစ္ပံုမွန္လုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ ဇီ၀ကမၼျဖစ္စဥ္ကိုေကာင္းမြန္ျမင့္တက္ေစျပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ွာ့ခ်ဖို႔အကူအညီေပးႏုိင္ပါတယ္။

၄။ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္လုပ္သြားမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ေနဟန္ထားကုိလည္း ေျပာင္းလဲေပးနုိင္ပါတယ္။အရင္ကထက္ပုိျပီး ေျဖာင့္မတ္တဲ႔ေက်ာရိုး၊ပုခံုးစတဲ႔ ကိုယ္ေနဟန္ထားကိုရရွိပိုင္ဆိုင္ေစျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကုိယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိေစမွာပါ။

၅။ Plank ေလ့က်င့္ခန္းပံုမွန္လုပ္မယ္ဆုိရင္ ခႏၶာကုိယ္ကိုေကာင္းစြာထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္ျပီး ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ဥပမာ ပံုထဲကျပထားတဲ႔အတိုင္းေျခတစ္ဖက္တည္းနဲ႔ သင့္ရဲ ႔ခႏၶာကိုယ္ကိုညီမ်ွေအာင္ထိန္းေပးႏုိင္လာမွာပါ။

၆။ Plank ေလ့က်င့္ခန္းက ေပ်ာ့ေျပာင္းႏူးညံ႔တဲ႔ခႏၶာကိုယ္ကုိပုိင္ဆုိင္လာေစဖို႔ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းတစ္ခုပါပဲ။ပံုမွန္လုပ္သြားမယ္ဆိုရင္ ပုခံုးနဲ႔ရင္ဘတ္ၾကြက္သားေတြေပ်ာ့ေျပာင္းလာတာကိုေတြ႔ျမင္ရမွာပါ။

၇။စိတ္ဖိစီးမႈကိုေလ်ွာ့ခ်ေပးတယ္။စိတ္ဖိစီးတာ၊စိတ္ညစ္တာေတြကုိဖယ္ရွားပစ္ႏုိင္ဖုိ႔ Plank ေလ့က်င့္ခန္းကကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။ပံုမွန္လုပ္ေပးျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလံုးကိုထိန္းခ်ဳပ္ေပးနုိင္ျပီးအာရံုေၾကာစနစ္ကိုလည္းပိုမိုတုိးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

Shares 130
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *