အလွအပႏွင့္ အိပ္စက္ျခင္း

sleep_n_beauty.jpg
Shares 0

           အသက္အရြယ္နဲ႕ဆုိင္တဲ့ အလွတရားတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ပါးေရတြန္႕ျခင္းကို ဘယ္လို ထိန္းသိမ္းရမလဲဆုိတဲ့ နည္းလမ္းဟာ သင့္အိမ္ထဲမွာပဲ ရွိပါတယ္။ ဒါကို ဘယ္သူ႕အကူအညီမွ မယူဘဲျပဳလုပ္ႏုိင္ပါတယ္။

          ပါးေရတြန္႔ျခင္းကို ကာကြယ္လုိပါသလား – ေနေရာင္ျခည္ကာ ကရမ္ေတြ လိမ္းပါ။ အေရးအေၾကာင္းေတြနဲ႕ အစက္အေျပာက္ေတြကို ကာကြယ္ခ်င္ပါသလား- အာရံုေၾကာ အားျဖည့္ေဆးမ်ိဳးသံုးပါ စသျဖင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အႀကံေပးခ်က္ေတြကို အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကားဖူးၾကမွာပါ။ အခုေျပာခ်င္တာကေတာ့ သိပံပညာရွင္ေတြရွာေတြ႕ထားတဲ့ အရြယ္တင္ေဆး အသစ္ျဖစ္ၿပီး ခါတုိင္းလုိ ဘူးေလးတစ္ဘူးထဲက လာတာမ်ိဳးမဟုတ္ပါဘူး။

          ဒါကလြတ္လပ္တယ္။ လြယ္ကူတယ္။ ဘယ္နည္းနဲ႕မဆုိမျဖစ္မေနလုပ္ေနမွာမ်ိဳး ျဖစ္တယ္။ တျခားမဟုတ္ အိပ္စက္ျခင္းပါ။ တစ္ညတာေကာင္းေကာင္းအိပ္စက္လုိက္ႏုိင္ ျခင္းရဲ႕ေနာက္မွာ ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းမႈ၊ ပိုမိုၾကည့္ေကာင္းမႈတုိ႕ကို ရရွိႏုိင္ပါတယ္။

          အိပ္ပ်က္ညေတြကေတာ့ သင့္အသားအေရကို ျမန္ျမန္အုိမင္းရင့္ေရာ္ေစပါတယ္။ ေဖာင္းေဖာင္းအစ္အစ္မ်က္လံုးနဲ႕ ညိဳေနတဲ့မ်က္ကြင္းေတြက သင့္ရဲ႕ အိပ္ပ်က္ညေတြကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။ အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းက ခႏာကိုယ္ရဲ႕ အခ်ိဳ႕အခ်ိဳ႕ေသာ တစ္သွ်ဴးေတြ ျပတ္ေတာက္ၿပီး အသားအေရကို မြဲေျခာက္ေစပါတယ္။

          အလြန္တန္ဖိုးရွိတဲ့ ေကာင္းမြန္တဲ့အိပ္စက္ျခင္းကို ဘာနဲ႕မွ အစားထိုးလုိ႕မရႏိုင္ေပမယ့္ အသားအေရကိုျပန္ၿပီးအားျဖည့္တဲ့ ်ုငည ခေမန အခ်ိဳ႕ကိုေတာ့ ျဖည့္စြက္စာအေနနဲ႕ သံုးလုိ႕ ရပါတယ္။ စေနေန႔လုိညမ်ိဳးမွာ ကဲလိုက္မိတာေၾကာင့္ သင့္ရဲ႕ပံုမွန္အိပ္စက္ျခင္း ျဖစ္စဥ္က ပ်က္စီးသြားႏုိင္ပါတယ္။။ အယ္ကိုေဟာအာနိသင္က သင့္ရဲ႕ပံုမွန္အိပ္ခ်ိန္ (၈)နာရီရွိရင္ (၄)နာရီ ၾကာတဲ့အခါ သူ႔အရွိန္ျပယ္သြားပါၿပီ။ ဒါကို ညလယ္မွာသင္ႏုိးၿပီး အိပ္ေရးပ်က္သလို ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ ဒီေတာ့ အရက္ေသာက္မယ္ဆုိရင္ အိပ္ခ်ိန္နဲ႕ ေ၀းေ၀းေသာက္ပါ။

          ကာဘြန္ဟိုက္ဒရိတ္ဆိုတာ သၾကားဓါတ္ပါ။ ဒီအခ်ိဳဓါတ္ေတြဟာ သင့္ရဲ႕ ခႏာကိုယ္ကို ေလာင္ကၽြမ္းလြယ္ေစတဲ့အေျခအေနေရာက္ေအာင္ တြန္းပို႔ပါတယ္။ တကယ္လုိ႕ မအိပ္ခင္ အခ်ိဳဓါတ္အမ်ားႀကီးစားလိုက္မယ္ဆုိရင္ အိပ္ေနစဥ္အခ်ိန္မွာ ေသြးတြင္းအခ်ိဳဓါတ္ေတြ က်ဆင္းေနပါတယ္။ ဒါဟာသင့္ကို ႏႈိးလုိက္သလိုျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မအိပ္ခင္မွာ ကာဘြန္ဟိုက္ဒရိတ္ဓါတ္မ်ားတဲ့ အစားအစာေတြကိုေရွာင္ပါ။

          ညဥ္႕နက္ခ်ိန္ထိ တီဗြီၾကည့္ျခင္းကလဲ အိပ္စက္ရာမွာလုိအပ္တဲ့ မီလတိုနင္လုိ႕ေခၚတဲ့ ဟိုမုန္းဓါတ္ထုတ္လႊင့္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးပါတယ္။ အိပ္ခန္းကို ေအးျမေစရန္၊ ေမွာင္ေန ေစရန္နဲ႕ တိတ္ဆိတ္ေနေစရန္ ျပဳလုပ္ထားပါ။

အသားအေရထိန္းသိမ္းဖုိ႕နဲ႕ အရြယ္တင္ႏုပ်ိဳဖုိ႕ လက္နက္ေကာင္းတစ္ခုက ေကာင္းစြာ အိပ္စက္အနားယူျခင္းပါ။ ဒါေၾကာင့္ က်န္းမာေရးနဲ႕မညီညြတ္တဲ့ အျပဳအမူေတြကို ေရွာင္ရွားၿပီး အိပ္စက္ျခင္းကို ဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္မွ အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္မခံသင့္ပါဘူး။

Ref:totalbeauty

Shares 0
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *